Intrebari frecvente
Luni-Vineri intre orele 09:00-18:00
Retur si reparatie
Nimic nu este scutit de imperfectiune , dar putem sa diminuam aceast aspect printr-un simplu retur.
Daca vreun produs vandut de Marsah Home nu este corespunzator il vom schimba cu altul.Mai multe detalii disponibile pe pagina noastra de termene si conditii.
Returnarea comenzilor online
Daca decizi ca nu mai doresti comanda nu este nici o problema. Poti face asta fara sa ne dai detalii in termen de 30 de zile.
Vei primi toti banii inapoi daca produsul se afla in stare noua , nefolosit , si sigilat in pachetul original , documentatia si accesoriile prezente. Va rugam sa verificati termene si conditii
Despre companie
Cand a fost infiintata Marsah Home ?
Aceasta a fost infiintata in anul 2023 , pentru mai multe detalii consultati pagina "Despre noi"
Cine opereaza in cadrul magazinului ?
De unde se expediaza comenzile ?
Toate comenzile sunt expediate din sediul nostru din Romania.
Cum pot sa intru in contact cu Marsah Home ?
puteti intra in contact cu noi folosind pagina prin telefon , e-mail sau pagina "Contact".
Comenzi
Cum pot achizitiona produse Marsah Home ?
Produsele Marsah Home se pot achizitiona momentan doar online
Preturile includ TVA (VAT) ?
Da , toate produsele contin TVA
Pot sa rezerv un produs doar prin a-l adauga in cos ?
Produsele care sunt adaugate in cos si nu au finalizat procesul de cumparare nu raman rezervate astfel contului cumparator aferent
Cum pot aplica un cupon pentru discount ?
Cupoanele pentru discount sunt aplicate automat cosului de cumparaturi la sfarsitul comenzii prin inserarea acestora in casuta aferenta
Produsele vin cu ustensile pentru montat ?
Ustensilele pentru montat nu sunt incluse in pachet
Cum pot beneficia de asistenta in cumpararea unui produs ?
Puteti folosi butonul de Chat pentru orice tip de asistenta iar un coleg va intra in legura cu dumneavoastra in cel mai scurt timp.
Plata
De ce imi este respins cardul cand incerc sa fac plata ?
- Este posibil ca cardul să fi expirat. Vă rugăm să verificați dacă cardul dvs. a depășit data de expirare.
- Este posibil ca cardul să fi atins limita de credit. Vă rugăm să contactați banca pentru a vă asigura că cardul nu și-a depășit limita de credit.
- Detaliile de plată introduse pot fi incorecte. Vă rugăm să verificați dacă ați completat corect toate câmpurile obligatorii.
- Asigurați-vă că adresa dvs. de facturare se potrivește cu informațiile legate de metoda dvs. de plată.
Cat de mult dureaza plata retururilor ?
In general , plata unui retur poate dura pana la 14 zile lucratoare.
Unde sunt trimisi banii pentru retur ?
Acestia sunt trimisi inapoi in functie de metoda de plata folosita.